Україна, Рівне
096 091 91 20
Пн. - Нд. 10:00 - 20:00

Купуючи на  PISTON.COM.UA ви захищені від браку, пересортів, підробки, невірного підбору товару нашим співробітником.

Повернення та обмін товарів належної якості.

Ви завжди можете обміняти товар протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Відповідно до закону ви маєте право обміняти якщо:

  • товар не був у користуванні; У разі виявлення на запчастинах слідів від їх установки або експлуатації, товар поверненню та обміну не підлягає;
  • збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
  • збережено пакування, ярлики, пломби

👉 Транспортні витрати пов’язані з поверненням товару оплачує покупець (окрім звернень по гарантії або у випадках невірного підбору запчастини менеджером магазину)

Перелік товарів, які не підлягають обміну:

  • товари в аерозольній упаковці;
  • поверненню не підлягають товари належної якості, що привезені під індивідуальне замовлення.
  • товари, що не мають індивідуальної упаковки (були продані в роздріб з однієї упаковки);
  • не відповідають умовам, за яких їх може бути повернуто.

Товар, який повертається поштою, повинен бути замотаний у стрейч плівку для уникнення наклеювання скотчу, а так ж наклейок кур’єрської компанії на оригінальне пакування товару.

Повернення та обмін товарів неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний та не може забезпечити виконання своїх функцій.Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності або нефункціональності товару адже виробник може змінювати дані параметри не повідомляючи про це. Якщо Вам було передано товар неналежної якості, Ви маєте право обміняти даний товар згідно Закону про захист прав споживачів. У зв’язку з особливостями дистанційного способу продажу, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

Ви маєте право відмовитися від виконання умов договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості й вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.

Детальніше про Гарантійне обслуговування

Де і як здійснюється обмін чи повернення товару?

Для здійснення повернення потрібно мати товар, його упаковку та всі комплектуючі, гарантійний талон (якщо такий передбачено виробником) і товарний чек.

Якщо ви хочете обміняти чи повернути товар, ви можете відправити його Новою Поштою. Перед відправкою необхідно обовʼязково  узгодити деталі пересилання, це можна зробити  у чаті або за телефоном:

096 091 91 20

Адреси відправлення узгоджених повернень клієнтів

Нова Пошта

м. Рівне
Відділення №39
вул. Княгині Ольги, 8
Отримувач: Воробей Сергій

096 091 91 20

Звертаємо Вашу УВАГУ: Усі транспортні витрати, пов’язані з обміном та поверненням товару належної якості, оплачуються відправником! 
Транспортні витрати при поверненні гарантійного товару (товару неналежної якості) оплачуються магазином.

Після відправки повідомте ТТН посилки

Повернення коштів

Повернення коштів проводитися протягом 3-х робочих днів з отримання нами товару.

Для повернення коштів необхідно надати:
– товар який повертажться
– реквізити банківської карти, за допомогою якої здійснювався розрахунок
– заяву на повернення грошових коштів (зразок)
– копію документу що засвідчує особу
– гарантійний талон (якщо передбачено)

При поверненні товару належної якості кошти будуть повернені на протязі 3 банківських днів з моменту отримання товару та заяви.

Спосіб повернення коштів: повернення грошей відбувається на реквізити платіжної картки якою здійснювалась оплата за товар. Якщо оплата здійснювалась готівкою у відділенні перевізника – повернення здійснюється на реквізити картки що вказується клієнтом у заявію