Україна, Рівне
096 091 91 20
Пн. - Нд. 10:00 - 20:00

Гарантійне обслуговування

Дія гарантії:

Стандартний гарантійний термін складає 6 міс.  Також  залежно від виробника товару та його категорії можливий подовжений термін гарантійного періоду, такі товари можна переглянути за в таблиці за посиланням. Для автошин та колісних дисків – на момент монтажу на транспортний засіб.

В якості гарантійного талона діє чек, в тому числі електронний, що засвідчує факт купівлі в магазині. 

👉 ПОЛОЖЕННЯ про гарантію та повернення товарів, придбаних в інтернет-магазині PISTON.COM.UA

Умови розгляду претензій:

Строк разгляду – як правило, здійснюється в момент звернення, а у разі необхідності проведення перевірки причин виникнення дефекту – в строк згідно чинного законодавства України але не більше 14 днів.

Для звернення по гарантії необхідно додатково надіслати:

  • довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
  • копію наряд-замовлення автосервісу, де проводилос всиановлення товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу транспорту;
  • копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • дефектний товар;

Розмір відшкодування збитків:

  • ціна дефектного товару;
  • інші документально підтверджені витрати, пов’язані із усуненням виявленого дефекту – при наданні замовлення-наряду на монтаж товару на СТО та акту рекламації.

Де і як звернутись по гарантії?

Для звернення на гарантійне обслуговування потрібно мати товар, його упаковку (якщо передбачена) та комплектуючі, гарантійний талон і товарний чек.

При зверненні ви можете відправити товар Новою Поштою. Щоб дізнатися деталі пересилання звертайтеся у чат або за телефоном:

096 091 91 20

Товар відправляється за рахунок магазину

Також, за зручності, ви можете звернутися у будь-який авторизований сервісний центр відповідного виробника товару, в якому здійснюють гарантійне обслуговування.

Гарантійні зобов’язання не поширюються

Гарантія не поширюється на витратні матеріали (оливи, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). При отриманні даного товару він перевіряється на його цілісність та працездатність. На електрообладнання -гарантія не поширюється і обмежується перевіркою на  працездатності у момент монтажу.

Магазин не несе гарантійних зобовʼязань у разі:

  • нормального та природного зносу деталі для певного терміну експлуатації
  • пошкодження деталі внаслідок ДТП, некваліфікованого встановлення, недбалого використання чи будь-якого іншого механічного пошкодження
  • несправність деталей що виникла внаслідок встановлення та використання на непередбачених виробником автомобілях
  • виникнення несправності у наслідок необережного водіння чи пошкодження дорожного полотна
  • встановлення запчастини самостійно клієнтом або на сервісі, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт.